۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

ضد تهوع های طبیعی را بشناسیم

بهترین درمان های خانگی برای جلوگیری از حالت تهوع و استفراغ

با  همه چی همراه باشید

تهوع باعث کم آبی شدید بدن می شود پس؛ حتما در طول روز به مقدار زیاد آب بنوشید. در صورتی که حالت تهوع در اثر نارسایی و اسپاسم معده باشد می توان با چند ماده طبیعی موجود در منزل از آن جلوگیری نمود.

تهوع یکی از اختلالات گوارشی است که می تواند برای فرد آزاردهنده باشد، به خصوص وقتی که هر روزه تکرار شود، مثل تهوع دوران بارداری.

در این مقاله 16 ماده مفید را که در رفع حالت تهوع و جلوگیری از آن موثرند، برای شما آورده ایم:

بهترین و سریعترین راه درمان حالت تهوع

26 درمان عالی طبیعی خانگی حالت تهوع

حالت تهوع برای هر فردی ممکن است اتفاق بیفتد و تنها برای دوران بارداری نیست از این رو در این بخش از سلامت نمناک نسخه های خانگی و طبیعی را به عنوان درمان حالت تهوع معرفی خواهیم کرد که برای هر فرد موثر خواهد بود پس این موارد تنها برای درمان تهوع بارداری نیست و هر فردی از کودک تا بزرگسال اگر دچار حال تهوع شد می تواند از نسخه های عنوان شده در خلال این مطلب استفاده کند.

سبک خاص درست کردن “خورش قیمه” فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه خورش قیمه خوشمزه به سبک خاص

خورش قیمه غذای اصیل و قدیمی ما ایرانی هاست که برای خوشمزه شدن و جا افتاده تر آن بهتر است به یک سری از نقاطی که در زیر به آن اشاره شده است دقت کنید ، اگر تمامی این نکات را در طرز تهیه قیمه رعایت کنید می توانید بهترین طعم جا افتاده رو به خورش خود بدید که با این صورت می توان نذری های فوق العاده خوشمزه ای با این قیمه ها مهیا نمود.

مواد-لازم-برای-خورشت-قیمه

کرفس سرخ شده

خواص کرفس برای لاغری

از جمله فواید کرفس و آب کرفس میتوان به کاهش وزن و لاغری اشاره کرد. اگر اضافه وزن دارید به جای دنبال کردن رژیم های سفت و سخت در روز چندبار آب کرفس بخورید. بدین ترتیب اشتهای شما برای خوردن شیرینی جات و غذاهای چرب و سنگین کم می شود و به تدریج با مصرف غذای کمتر به وزن دلخواهتان می رسید.

رادیکال های آزاد می توانند با اکسیداسیون کلسترول احتمال بروز حمله قلبی و سکته مغزی را افزایش دهند. بنابراین مصرف ویتامین ث در سلامت قلب و عروق تاثیرگذار است و شما را از بیماری های قلبی، سکته و سرطان دور نگه می دارد. پس میتوانیم نتیجه بگیریم که یکی دیگر از خواص کرفس کاهش ابتلا به حمله قلبی و سکته مغزی ست.

چه شخصیت هایی می توانند مدیر هتل شوند؟

شخصیت هایی برای مدیر هتل شدن

شاید فکر می کنید توانایی مدیریت را دارید و می خواهید وارد این کار شوید. ممکن است مدیریت هتل از آن دسته از شغل هایی باشد که به ذهنتان خطور کرده است اما آیا می دانید چه آدم هایی می توانند مدیر هتل شوند و این دسته از آدم ها چه ویژگی های دارند؟ اگر این نکته ها را بدانید می توانید با خصوصیات اخلاقی خودتان مقایسه کنید و ببینید که آیا مناسب این شغل هستید یا نه. در ادامه الی گشت را همراهی کنید تا با شخصیت مدیر هتل آشنا شوید.

ویژگی های مدیر هتل

مدیر هتل چه کسی است و چه کارهایی انجام می دهد؟

پایین آوردن “تب کودک” در خانه بدون مصرف دارو

کاهش تب کودک و نوزاد بدون دارو در خانه

تب یک علامت شایع در بیماری هاست، اما همیشه چیز بدی نیست در واقع، تب یک پاسخ معمول سیستم ایمنی کودک به ویروس یا عفونت باکتریایی است ،اکثر کودکان سالم می توانند تب را به خوبی تحمل کنند و در شرایط عادی در حدود 3 تا 5 روز طول می کشد ،شایع ترین علت تب در نوزادان عفونت ویروسی است در بعضی موارد، دندان درآوردن نیز ممکن است باعث افزایش اندکی دمای بدن شود البته در نوزادان کوچکتر، تب می تواند نشانه ای از عفونت جدی باشد هنگامی که میبینید درجه حرارت نوزادتان بالا می رود، می تواند باعث نگرانی بالای برای شما شود این مشکل باعث می شود تا با پزشک تماس بگیرید یا مراقبت های اورژانسی را دریافت کنید ؛ آنچه گفتیم مقدمه ای بود برای پرداختن به راههای درمان خانگی تب کودک و نوزاد که در ادامه این بخش از نمناک به آنها خواهیم پرداخت.

علت-تب-در-کودکان

کاهش سریع فشار خون بالا در 5 دقیقه به روش چینی ها

راه طبیعی برای کاهش فشار خون در 5 دقیقه

بیماری فشار خون یا کشنده ی خاموش شناخته میشود این یک اختلال قلبی عروقی است که تعداد بیشماری از افراد ،در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار میدهد به طوریکه طبق بر آورد های صورت گرفته شده.78 میلیون آمریکایی از ابتلا به فشار خون رنج میبرند.

کاهش-سریع-فشار-خون

 

چطور رابطه والدین با نوجوانان بهبود می‌یابد؟

مهرو الفت: شما اغلب فرزندتان را به مدرسه می‌رسانید، به مسابقات ورزشی‌اش اهمیت می‌دهید و اکثر اوقات به تماشای مسابقاتش می‌روید و غالبا همراه با فرزندانتان غذا را میل می‌کنید‌ و... . با انجام دادن این کارها احساس می‌کنید که ارتباطتان با فرزند نوجوانتان به‌بهترین صورت ممکن است.

طرح - کودک

شاید شما بخواهید که وارد دنیای نوجوانتان شوید ولی مطمئن نیستید که آیا می‌توانید این کار را انجام دهید یا خیر و روش قدم گذاشتن به دنیای او را نمی‌دانید.

مروری بر خواص سیب زمینی شیرین

سیب‌زمینی شیرین برای سلامت بدن بسیار مفید است. سیب ‌زمینی شیرین در شکل‌ها و رنگ‌های گوناگون وجود دارد که مغز آن به رنگ‌های زرد، سفید و نارنجی است که سرشار از پتاسیم، بتاکاروتن، ویتامین C و فیبر غذایی است.

اگر سیب‌زمینی شیرین دوست ندارید مطلب زیر را درباره فواید سیب‌زمینی شیرین بخوانید یقیناً نظر شما تغییر خواهد کرد.

نکاتی برای شروع یک روز خوب

شما هنوز کار روزانه ی خودتان را هم شروع نکرده اید، اما همین حالا هم مطمئن هستید که یک روز خسته کننده و بی کیفیت را پیش رو خواهید داشت. چه تعداد از اشتباه های رایج مطرح شده در زیر را که مربوط به سلامتی شما است، همین امروز صبح انجام داده اید؟ در ادامه با اشتباهات غیرعمدی که باعث خراب شدن روزتان می شود، آشنا می شوید و راه های ساده ایی که برای برطرف کردن آنها نیاز است را یاد خواهید گرفت تا روزتان خوب و روبراه شود.

چگونه روز خوبی را شروع کنیم- فیت شیپ