۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

روش تشخیص میزان میل جنسی و شهوت از روی چهره

تشخیص میل جنسی افراد:

میزان میل جنسی در افراد متفاوت است و در زندگی زناشویی عدم تعادل بین میل جنسی زوجین ممکن است باعث  مشکلات فراوانی شود . برخی افراد سرد مزاج و با میل جنسی کم و برخی گرم مزاج و با میل جنسی زیاد هستند.میتوان از روی مشخصات ظاهری چهره ی افراد میزان شهوتی بودن آنها را تشخیص داد !با ما در ایران ناز همراه باشید:

 

چطور بدانیم میل جنسی یک فرد کم است یا زیاد؟ چطور تشخیص دهیم فرد مقابل میل جنسی کمتری از ما دارد یا بیشتر؟ اندازه و شکل صورت می تواند میزان میل جنسی و احتمال خیانت شما به شریک زندگیتان را پیش بینی کند. میزان شهوتی بودن از روی چهره قابل تشخیص است.

میزان شهوتی بودن از روی چهره | تشخیص میل جنسی و میزان شهوتی بودن ...

آشنایی با طرز تهیه شربت آلبالو + نکات مهم

طرز تهیه شربت آلبالو :

شربت آلبالو یکی از بهترین و خوشمزه ترین شربت های مجلسی ایرانی است که در فصول گرم سال بسیار مورد توجه مردم عزیزمان قرار می گیرد این شربت دارای خواص فراوانی است که از مهمترین آن می توان به ضد عطش بودن آن اشاره کرد.پس با نمناک همراه باشید تا طرز تهیه شربت آلبالو خانگی را به شما آموزش دهیم.

طرز تهیه “شربت آلبالو” خانگی با 2 روش مختلف ( مرحله به مرحله)

مواد لازم  شربت آلبالو :

آلبالو: ۱ کیلوگرم

شکر: ۲کیلوگرم

آب: ۱ لیوان

وانیل: یک قاشق چایخوری (در صورت تمایل)

طرز تهیه:

آلبالو‌ها را شسته و پاک کنید. بهتر است هسته‌های آلبالو را هم جدا کنید برای جدا کردن هسته‌ها هم میتوانید از دستگاه هسته گیر آلبالو استفاده کنید و هم با دو انگشت شصت و سبابه به سمت سوراخ (محل اتصال دم به آلبالو) آن به هسته فشار وارد کنید، به راحتی هسته از آن جدا میشود.

عوارض و تاثیرات درمانی داروی هیوسین

داروی هیوسین:

Hyoscine

اشکال دارویی داروی هیوسین:

  • قرص روکش دار:10 میلی گرم
  • شیاف:7.5 و 10 میلی گرم
  • تزریقی:20 میلی گرم در میلی لیتر

حقیقت ماجرای مزار علی بن ابوطالب در افغانستان / بارگاه منسوب به حضرت علی (ع) در مزارشریف متعلق به کیست؟

بارگاه منسوب به حضرت علی (ع) در مزارشریف متعلق به کیست؟

در خصوص محل دفن پیکر مطهر برخی از ائمه اطهار علیهم السلام مطالبی نقل می‌شود. ازجمله گاهی گفته می‌شود که مرقد حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام در محلی به نام مزار شریف در افغانستان کنونی است. این مطلب را به این دلیل نقل می‌کنند که از آن مکان شاهد کرامت‌هایی بوده‌اند و تعدادی از بیماران در اثر دعا و نیایش در آن مکان، شفا گرفته‌اند.

 با استناد به همه چی 98 : نکته‌های ناب از آیت‌الله‌العظمی محمدتقی بهجت رحمه‌الله علیه، مطلبی را استخراج کرده ایم که نشان‌دهنده حقیقت ماجرا در خصوص مزار شریف و نسبت داشتن آن امیر مؤمنان علیه السلام است.

نکات تغذیه ای برای کنترل فشار خون بالا

نکات تغذیه ای برای کنترل فشار خون بالا

یک موز با اندازه متوسط حاوی 450 گرم پتاسیم است و بر همین اساس، یکی از قدرتمندترین داروهای طبیعی برای کنترل فشار خون محسوب می شود


فشار خون بالا یکی از بیماری های رایج در نقاط مختلف جهان محسوب می شود. دنبال کردن یک رژیم غذایی ناسالم و کم تحرکی از جمله عوامل موثر در ابتلا به فشار خون بالا هستند.

فشار خون بالا: درمان و کنترل و کاهش با رژیم غذایی و تغذیه - متخصص ...